28.05.2020г.
Літаратурнае чытанне
Тэма: М.Маляўка “Будзем біць рэкорды”, М.Маляўка “Велагонка”.
Абагульняльныя заняткі па раздзеле “Хто спортам займаецца, той сілы набіраецца”
Работа ў класе: ст. 103 – 104, выразнае чытанне, адказы на пытанні,
ст. 105 – 106, выразнае чытанне, адказы на пытанні, ст. 108 – 111. адказы на пытанні
Матэматыка
Тэма: Аналіз кантрольнай работы. Паўтарэнне вывучанага ў 3 класе
Работа ў класе: ст. 136 №1,2,3,4,7 (пісьмова), ст. 137 №8,9,10,12 (пісьмова)
Беларуская мова
Тэма: Паўтарэнне:назоўнік, прыметнік, дзеяслоў
Работа ў класе: ст. 136 практ. 241 (пісьмова), ст. 137 практ. 242 (пісьмова). ст. 138 практ.245 (пісьмова), ст. 139 практ. 246 (вусна)
27.05.2020г.
Литературное чтение
Тема: Контрольная проверка навыка чтения
Матэматыка: Кантрольная работа па тэме “Трохзначныя лікі”
Русский язык
Тема: Не с глаголами
Работа в классе: ст. 123 упр. 208 (письменно), упр. 209 (письменно), ст. 124 упр. 210 (письменно), упр. 212 (письменно).
Д/З: ст. 125 упр. 213
26.05.2020г.
Литературное чтение
Тема: Контрольная проверка сформированности читательских умений учащихся. Итоговый контроль.
Матэматыка
Тэма: Замацаванне вывучанага матэрыяла. Рашэнне задач на вызначэнне часу канца, пачатку і працягласці падзеі.
Работа ў класе: ст. 134 №1 (рашэнне задачы), №2, 3 (рашэнне задач), №4 (вусна), №5 (дзяленне з астачай), ст. 135 №8,9 (рашэнне задач).
Д/З: ст. 135 №1,2
Русский язык
Тема: Изменение глаголов прошедшего времени по родам
Работа в классе: ст. 119 упр. 202 (письменно), ст. 120 (работа над правилом), упр. 203 (письменно), ст. 121 упр. 205 (письменно), упр.206 (устно)
Д/З: ст. 122 упр. 207
25.05.2020.г.
Літаратурнае чытанне
Тэма: Раздзел “ Хто спортам займаецца, той сілы набіраецца”
В. Шымук “Канікулы”, Н. Гілевіч “Сябры ў паходзе”
Работа ў класе: ст. 98 – 99, выразнае чытанне, адказы на пытанні,
ст. 100 – 102, выразнае чытанне, адказы на пытанні
Д/З: верш “Канікулы” на памяць
Матэматыка
Тэма: Рашэнне простых задач на вылічэнне часу пачатку падзеі
Работа ў класе: ст. 130 №1, №2 (рашэнне задач), №3 (вусна), №5, №6 (рашэнне прыкладаў), ст. 132 №1 (рашэнне задачы), №2 (вусна),
№4, №5 (рашэнне прыкладаў), ст. 133 №7 (рашэнне задач)
Д/З: ст. 133 №1,2
Беларуская мова
Тэма: Паўтарэнне: значэнне слова, склад слова
Работа ў класе: ст. 132 практ. 230 (пісьмова), практ. 231 (вусна),
практ. 232 (пісьмова), ст. 133 практ. 233 (пісьмова)
Д/З: ст. 133 практ. 235
22.05.2020.г.
Чалавек і свет
Тэма: Органы пачуццяў чалавека. Вочы – орган зроку. Органы слыху, нюху, дотыку, смаку
Работа ў класе: ст. 127 - 131, выразнае чытанне, ст. 131, адказы на пытанні,
ст. 132 – 135, выразнае чытанне, адказы на пытанні
Д/З: Падрыхтаваць паведамленне пра органы слыху і нюху.
Русский язык
Тема: Изменение глаголов по временам
Работа в классе: ст. 112 упр. 192 (устно), ст. 114 (работа над правилом),
упр. 193 (письменно), ст.116 упр. 197 (письменно), ст. 118 упр. 200 (письменно)
Д/З: ст. 118 упр. 201
20.05.2020.г.
Литературное чтение
Тема: Ю. Дмитриев «Птица и змея», «Вертишейка»,
Э. Быстрийкая «Как люди изобрели деньги»
Работа в классе: ст. 125-127, выразительное чтение, ст. 128, ответы на вопросы, ст. 128 – 129, выразительное чтение, ответы на вопросы
Д/З: выразительное чтение рассказа “Птица и змея ”
Матэматыка
Тэма: Замацаванне. Пісьмовае множанне і дзяленне трохзначных лікаў на адназначны лік
Работа ў класе: ст. 124м №1 (пісьмова), №2 (пораўнай), №4 (дзяленне з астачай), №5 (рашэнне задачы), ст. 125 №7 (складзі і рашы задачу)
Д/З: ст. 125 №1,2
Русский язык
Тема: Изменение глаголов по числам
Работа в классе: ст 106 упр. 181 (письменно), ст. 107 (работа над правилом),
упр. 182 (письменно), ст. 108 упр. 184 (письменно), упр. 185 (письменно).
Д/З: ст. 109 упр. 186
19.05.2020.г.
Литературное чтение
Тема: Б. Житков “Как слон спас хозяина от тигра”, “Слон” (текст из энциклопедии)
Работа в классе: ст. 122 – 123, выразительное чтение, ст. 124, ответы на вопросы, ст. 124 – 125, выразительное чтение, ответы на вопросы
Д/З: пересказ рассказа “Как слон спас хозяина от тигра”
Матэматыка
Тэма: Адзінкі часу. Секунда
Работа ў класе: ст. 120 №1 (пісьмова), №2 (вылічы пісьмова),
ст. 121 №4 (рашэнне задачы), ст. 122 №1 (вусна), №2 (параўнай),
№3 (рашэнне задачы), ст. 123 №6 (рашэнне лікавых выразаў)
Д/З: ст. 123 №1,2
Русский язык
Тема: Раздел “Глагол”. Глагол как часть речи, его значение, роль в предложении
Работа в классе: ст 103 упр. 176 (устно), ст. 103 (работа над правилом),
упр. 177 (письменно), ст. 104 упр. 178 (письменно), ст. 105 упр. 179 (письменно).
Д/З: ст. 105 упр. 180
18.05.2020.г.
Літаратурнае чытанне
Тэма: Б. Сачанка “Хлеб”
Работа ў класе: ст. 86 – 89 , выразнае чытанне, ст. 89 адказы на пытанні
Д\З: ст. 86 – 89 выразнае чытанне апавядання
Матэматыка
Тэма: Задачы на сустрэчны рух (на знаходжанне адлегласці)
Работа ў класе: ст. 116 №1 (рашэнне задачы, №2 (дзяленне з астачай),
ст. 117 №3 (рашэнне задачы), ст. 118 №1 (рашэнне задачы), ст. 119 №4
(рашэнне лікавых выразаў), ст. 119 №6 (параўнанне)
Д/З: ст. 119 №1,2
Беларуская мова
Тэма: Раздзел “Паўтарэнне”. Паўтарэнне: тэкст, сказ
Работа ў класе: ст. 127 практ. 223 (вусна), ст. 128 практ. 224 (пісьмова),
ст. 130 практ. 226 (пісьмова), практ. 227 (выпісаць кічныя сказы)
Д/З: ст. 131 практ. 229
13.05.2020.г.
Литературное чтение
Тема: Ю. Дмитриев “Белый медведь”
Работа в классе: ст 119 - 121, выразительное чтение, ответы на вопросы
Д/З: Выразительное чтение произведения «Белый медведь», пересказ
Матэматыка
Тэма: Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны лік (выпадкі віду 138 :3)
Работа ў класе: ст. 110 №1 (рашэнне прыкладаў у слупок), №2 (няроўнасці), ст. 111 №3 (рашэнне выразаў), №4. №5 (рашэнне задач)
Д/З: ст. 111 №1,2
Русский язык
Тема: Изменение имён прилагательных по числам и родам
Работа в классе: ст. 92 упр. 162 (устно), ст. 93 работа над правилом,
ст. 93 упр. 164 (письменно), ст. 95 работа над правилом, ст. 96 упр. 168 (письменно), ст. 96 упр. 169 (устно), ст. 97 упр. 170 (письменно)
Д/З: ст. 98 упр. 172
12.05.2020.г.
Литературное чтение
Тема: С.Сахарнов “Как краб кита из беды выручил», «Кит» (текст из энциклопедии)
Работа в классе: ст 114 – 117, выразительное чтение, ответы на вопросы,
ст 117 чтение текста «Кит», ответы на вопросы
Д/З: Выразительное чтение сказки “Как краб кита из беды выручил»
Матэматыка
Тэма: Задачы на рух у процілеглых напрамках (на знаходжанне адлегласці)
Работа ў класе: ст. 108 №1 (рашэнне прыкладаў у слупок), №2 (рашэнне лікавых выразаў), №3 (рашэнне прыкладаў), ст. 109 №5 (рашэнне задачы),
Д/З: ст. 109 №1,2
Русский язык
Тема: Роль имён прилагательных в речи
Работа в классе: ст. 85 упр. 153 (устно), ст. 86 работа над правилом,
ст. 86 упр. 155 (письменно), ст. 89 упр. 158 (письменно), ст. 90 упр. 160 (письменно)
Д/З: ст. 91 упр. 161
11.05.2020.г.
Літаратурнае чытанне
Тэма: А. Махнач “Юныя абаронцы”
Работа ў класе: чытанне тэксту “Юныя абаронцы”, адказы на пытанні, выразнае чытанне твора, пераказ спадабаўшайся часткі
Д/З: пераказ часткі твора “Юныя абаронцы”
Матэматыка
Тэма: Задачы на рух у процілеглых напрамках (на знаходжанне адлегласці)
Работа ў класе: ст. 118 №1 (рашэнне задачы), ст. 119 (рашэнне задачы),
№4 (рашэнне лікавага выраза), №6 (параўнай)
Д/З: ст. 119 №1,2
Беларуская мова
Тэма: Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах
Работа ў класе: ст. 111 практ 195 (пісьмова), ст. 112 практ. 196 (вусна), ст. 113 практ. 197 (пісьмова), ст. 114 практ. 119 (пісьмова)
Д/З: ст. 115 практ. 200
08.05.2020.г.
Русский язык
Тема: Раздел “Имя прилагательное”
Имя прилагательное как часть речи
Работа в классе: ст. 82 упр. 149 (письменно), ст. 82 (работа над правилом), упр. 150 (письменно), упр. 151 (устно).
Д/З: ст. 84 упр. 152
Чалавек і свет
Тэма: Органы стрававання і вылучэння
Работа ў класе: ст. 120 – 123, чытанне, адказы на пытанні (ст. 123)
Д/З: адказы на пытанні, ст. 123
08.05 – классная работа с.89.упр.7а,в-письменно, 8 - устно
- домашняя работа с.91 упр.9 а- читать
07.05.2020 г.
Матэматыка
Тэма: Задачы на рух у процілеглых напрамках (на знаходжанне адлегласці)
Работа ў класе: ст. 104 №1 (рашэнне задачы), №2 (рашэнне задачы),
№3 (рашэнне прыкладаў), №6 (рашэнне ўраўненняў), №7 (рашэнне ўраўненняў)
Д/З: ст. 105 №1,2
Літаратурнае чытанне
Тэма: Раздзел “Мірна жыць – шчаслівым быць”
М. Пазнякоў “Помнік герою”, М. Даніленка “Ордэн”
Работа ў класе: чытанне тэксту “Помнік герою”, адказы на пытанні, выразнае чытанне
Чытанне тэксту “Ордэн”, адказы на пытанні, чытанне па ролях
Д/З: выразнае чытанне тэксту “Помнік герою”
Беларуская мова
Тэма: Час дзеясловаў
Работа ў класе: ст. 108 практ. 190 (пісьмова), ст. 109 практ. 191 (пісьмова),
ст. 110 практ. 192 (пісьмова)
Д\З: ст. 110 практ. 194
06.05.2020.г.
Матэматыка
Тэма: Замацаванне. Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адзначначны лік
Работа ў класе: ст. 102 №1 (рашэнне прыкладаў), №2(рашэнне лікавых выразаў), № 3 (рашэнне ўраўненняў), №7 (рашэнне задачы).
Д/з: ст.103 №1,2.
06.05 – классная работа с.86.упр.4,5а – устно, , 5 в -письменно,с.87 упр.5с,d - читать
- домашняя работа с.88 упр.6- читать
Литературное чтение
Тема: Г. Снегирёв “Отважный пингвин», «Пингвины»
Работа в классе: чтение текста “Отважный пингвин”, ответы на вопросы; чтение текста “Пингвины”, ответы на вопросы
Д/З: Пересказ текста “Отважный пингвин”
Русский язык
Тема: Написание мягкого знака после шипящих на конце существительных женского рода
Работа в классе: ст. 77 упр. 141 (письменно), упр. 142 (письменно), упр. 143 (письменно).
Д/З: ст. 78 упр. 144
05.05.2020.г.
Матэматыка
Тэма: Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адзначначны лік (выпадкі
546:2)
Работа ў класе: ст. 101 №1 (рашэнне прыкладаў), №2(рашэнне ўраўненняў), № 3 (рашэнне задачы), №4 (рашэнне задачы).
Д/з: ст.101 №1,2.
Литературное чтение
Тема: В. Суслов “Кто сильнее?”
Работа в классе: чтение текста “Кто сильнее?”, ответы на вопросы
Д/З: Чтение по ролям текста “Кто сильнее?”
Русский язык
Тема: Мягкий знак на конце существительных после шипящих
Работа в классе: ст. 75 упр. 136 (письменно), ст. 75 (работа над правилом), упр. 137 (письменно), упр. 139 (письменно).
Д/З: ст. 76 упр. 140
04.05.2020.г.
Матэматыка
Тэма: Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адзначначны лік
(выпадкі віду 936:3)
Работа ў класе: ст. 98 №1 (рашэнне прыкладаў), №2(рашэнне лікавых выразаў), № 3 (рашэнне прыкладаў), №4 (рашэнне задачы).
Д/з: ст.99 №1,2.
Літаратурнае чытанне
Тэма: Ул. Ліпскі “Медсястра”
Работа ў класе: ст. 65 – 67, выразнае чытанне, адказы на пытанні, пераказ.
Д/З: Пераказ тэксту “Медсястра”.
Беларуская мова
Тэма: Час дзеясловаў
Работа ў класе: практ. 184 (вусна), ст. 105 (работа над правілам),
практ. 185 (вусна), практ. 186 (пісьмова), практ 187 (пісьмова).
Д/З: ст. 108 практ. 189
01.05.2020 г.
Русский язык
Тема: Род имён существительных
Работа в классе: ст. 68 упр. 122 (письменно), ст. 69 (работа над правилом),
ст. 69 упр. 123 (устно), ст. 70 (работа над правилом), ст. 73 упр. 131, 132
(письменно)
Д/З: ст. 74 упр. 135
Чалавек і свет
Тэма: Кровазварот. Дыханне
Работа ў класе: ст. 111- 119, чытанне, адказы на пытанні
Д/З: ст. 119, адказы на пытанні
30.04.2020 г.
Матэматыка
Тэма: Вуснае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны лік
Работа ў класе: ст. 96 №1 (рашэнне прыкладаў), №2 (рашэнне прыкладаў),
№3 (рашэнне ўраўненняў), №5 (рашэнне задачы), ст. 6 №6 (рашэнне задачы)
Д/З: Ст. 97 №1,2
Беларуская мова
Тэма: Адзіночны і множны лік дзеясловаў
Работа ў класе: ст. 101 практ. 176 (пісьмова), работа над правілам,
практ. 177 (спісванне першай часткі), ст. 102 практ. 178 (пісьмова),
ст. 103 практ. 181 (пісьмова)
Д/З: ст. 104 практ. 183
Літаратурнае чытанне
Тэма: Ул. Ліпскі “Медсястра”
Работа ў класе: ст. 65 – 67, чытанне, адказы на пытанні
Д/З: ст. 65 – 67. выразнае чытанне, пераказ
29.04.2020 г.
Матэматыка
Тэма: Рашэнне задач на знаходжанне чацвёртага прапарцыянальнага
Работа ў класе: ст. 94 №1 (рашэнне задачы), ст. 95 №2(рашэнне задачы),
№3 (рашэнне прыкладаў), №5 (скласці ўраўненне)
Д/З: Ст. 95 №1,2
Русский язык
Тема: Число имён существительных
Работа в классе: ст. 65 упр. 117 (письменно), упр. 118 (устно),
ст. 66 (работа над правилом), ст. 66 упр. 119 (письменно)
Д/З: ст. 67 упр. 121
Немецкий язык
29.04. – классная работа с.72-73.упр.1 в,с - устно, 3 а-письменно
- домашняя работа с.76 упр.5- читать
01.05 – классная работа с.77.упр.7 – устно, , 8 а-письменно, 8 в - устно
- домашняя работа с.81 упр.12 а,в- читать
25.04.2020
Матэматыка
Тэма: Рашэнне задач на чацвёртае прапарцыянальнае
Работа ў класе: ст. 92 №1 (рашэнне задачы), ст. 93 №2 (рашэнне прыкладаў), №3 (рашэнне выразаў), №4,5 (рашэнне задач)
Беларуская мова
Тэма: Дзеяслоў як часціна мовы
Работа ў класе: практ. 166 (вусна), практ. 167, 168 (пісьмова),
практ. 173 (пісьмова)
Д/З: с. 100, практ. 175
Літаратурнае чытанне
Тэма: М. Даніленка “Маленькі фермер” (выразнае чытанне),
Зм. Марозаў “Тата ў Ромы – аграном” (чытанне па ролях)
Д/З: Верш “Тата ў Ромы – аграном” чытанне па ролях
Литературное чтение
Тема: Внеклассное чтение С. Михалков «Мы с приятелем»,
«Дядя Стёпа – ветеран», выразительное чтение
24.04.2020 г.
Чалавек і свет
Тэма: Апора цела і рух
Работа ў класе: ст. 107 – 111 чытанне. пераказ
Д/З: ст. 111, адказы на пытанні
Руская мова
Тэма: Имена существительные одушевлённые и неодушевлённые
Работа в классе: упр. 111(устно), стр.63 – работа над правилом, упр.112 (письменно), упр. 113 (письменно)
Д/З: ст. 63. правило. ст. 64. упр. 116
23.04.2020 г.
Літаратурнае чытанне
Тэма: Эдзі Агняцвет “Буду настаўнікам”, Іван Муравейка “Паўлік-будаўнік”
Работа ў класе: ст. 54-55 верш “Буду настаўн ікам”, выразнае чытанне;
ст. 56-58 твор “Паўлік-будаўнік”, чытанне, чытанне па асобах
Д/З: Верш “Буду настаўнікам” на памяць
Матэматыка
Тэма: Замацаванне. Пісьмовае множанне трохзначных лікаў на адназначны
Работа ў класе: ст. 90 № 1, 2, 4; ст. 91 №7, 9, 10.
Д/З: ст. 91 № 1,2.
Беларуская мова
Тэма: Навучальнае сачыненне “Прыйшла вясна”
Д/З: Напісаць сачыненне “Прыйшла вясна”